super spalovače tukov:-O

6. ledna 2009 v 12:13 |  CHUDNEME:P

VYZKOUŠEJTE:

ZELENÝ ČAJ
Proč: Kromě jiných vitaminů a minerálů obsahuje hlavně draslík a zinek.
Účinky: Posiluje metabolismus, chrání před ukládáním tuků a je účinný při detoxikaci organismu. Jeden šálek zeleného čaje spálí 100 kJ.

SYROVÁTKA
Proč: Obsahuje méně než jedno procento tuku. Je bohatá na vápník, značné množství bílkovin a lecitin.
Účinky: Lecitin rozpouští cholesterol a ostatní tuky mění na látky rozpustné ve vodě, což umožňuje jejich další vyloučení z organismu.

JABLEČNÝ OCET
Proč: Obsahuje mnohé vitaminy a minerály, zejména draslík, vápník, fosfor, sodík a stopové prvky.
Účinky: Posilňuje imunitní systém, podporuje spalování tuků, snižuje chuť na sladké i slané.

MOŘSKÉ ŘASY spalovače
Proč: Protože jsou bohaté na vápník, železo, jod, draslík, kyselinu listovou a vitaminy A, D, E.
Účinky: Díky nízkému obsahu tuků a kalorií a vysokému obsahu blahodárných látek jsou schopné redukovat váhu. Pomáhají snížit chuť k jídlu.

LOSOS
Proč: Obsahuje málo tuků, je bohatý na jod a bílkoviny.
Účinky: Jod je důležitý pro tvorbu hormonů štítné žlázy, které se podílejí na regulaci látkové výměny.

JAHODY
Proč: Protože vláknina obsahuje pektin a vitamin C.
Účinky: Snižují cholesterol v krvi, zasytí a jsou vynikajícím spalovačem tuků.

VODNÍ MELOUN
Proč: Je málo kalorický, obsahuje až 94 % vody, vitamin C, mangan a enzym štítné žlázy tyroxin.
Účinky: Uhasí žízeň a přitom skvěle pročistí. Tyroxin přispívá k rychlému spalování tuků.

FAZOLE
Proč: Obsahují karbohydráty s nízkým glykemickým indexem, mají nízký obsah tuku, obsahují proteiny.
Účinky: Odvodňují, posilňují činnost srdce a krevního oběhu. Budete se cítit zasycení a zároveň nepřiberete. Získáte také cennou vlákninu.

ČESNEK
Proč: Uvolňuje allicin, který má antibiotické a antibakteriální účinky.
Účinky: Snižuje hladinu cholesterolu i hladinu cukru v krvi a podílí se tak na rychlejším spalovaní tuků.

KYSELÉ ZELÍ
Proč: Je výborným antioxidantem a honosí se nízkým obsahem kalorií.
Účinky: Urychluje látkovou výměnu, pročistí organismus, rychle zasytí a má schopnost neutralizovat velké množství tuků.

SuperKŘEN
Proč: Je zdrojem vitaminu C, A, skupiny B a minerálních látek.
Účinky: Má močopudné a organismus pročišťující účinky, ulehčuje trávení, zároveň však povzbuzuje chuť k jídlu.

CHŘEST
Proč: Sto gramů chřestu má jenom 22 kcal/94 kJ. Obsahuje vitaminy skupiny B, vitamin C, beta-karoten.
Účinky: Díky obsahu draslíku je účinným pomocníkem při odstraňování přebytečných kilogramů.

OKURKY
Proč: Mají velmi nízkou kalorickou hodnotu. Jejich dužnina se skládá z 96,5 % z vody. Obsahují vysoké množství vitaminů a minerálů.
Účinky: Významný je jejich detoxikační účinek, podporují činnost jater, žlučníku a střev.

SÓJA
Proč: Obsahuje lecitin, mnoho vitaminů i minerálů.
Účinky: Díky lecitinu odbourává cholesterol, podílí se také na metabolismu tuků v krevní plazmě, omezuje ukládání tuků v játrech, zlepšuje odplavování škodlivých látek z těla a výborně zasytí.

BROKOLICE
Proč: Kromě mnohých vitaminů a minerálů obsahuje i jeden z nepostradatelných stopových prvků: chrom.
Účinky: Reguluje hladinu cukru v krvi, snižuje cholesterol v krvi, zmenšuje tukovou tkáň a pomáhá zachovat stabilní svalovou hmotu.

CHILLI spalovače
Proč: Obsahuje kapsaicin. Funguje také jako přírodní dezinfekce.
Účinky: Snižuje hladinu krevního cukru, podporuje metabolismus, stimuluje žaludeční sekreci.

ZÁZVOR
Proč: Obsahuje vitaminy A, C, B, vápník, fosfor, železo, draslík, sodík a hořčík.
Účinky: Podporuje zvýšení teploty těla, krevní oběh i trávení. Snižuje hladinu cholesterolu.

SKOŘICE
Proč: Působí antibakteriálně, protizánětlivě a antioxidačně.
Účinky: Zlepšuje působení inzulinu, který umožňuje, aby se glukóza dostala z potravy do nitra buňky a proměnila se tam na energii. *
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama